Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,00 voor bestellingen die in de brievenbus passen (o.a. kaarten, A4 posters, kalenders,);

€ 6,95 voor bestellingen (pakketten) die niet in de brievenbus passen (o.a. A3 posters of meerdere producten);

Voor bestelling boven de € 25,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bekijk de pagina’s Verzenden & bezorgen en Betalen voor meer informatie.

Zijn de weergegeven prijzen in de webshop exclusief of inclusief BTW?

Al de prijzen die worden weergegeven in de webshop zijn inclusief BTW.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt binnen twee werkdagen verzonden, via PostNL. Je kunt je bestelling volgen via Track&Trace. Zodra je bestelling is aangemeld, krijg je een bevestiging hiervan in je mail.

PostNL bezorgt binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag. Je bestelling wordt binnen 24 uur nadat wij de bestelling hebben aangeboden bij PostNL geleverd op het bij de bestelling opgegeven afleveradres.

Let op: bestellingen die op zaterdag en zondag worden gedaan worden op dinsdag door PostNL geleverd. Helaas is het moment van aflevering niet 100% te garanderen, daar dit in handen is van PostNL.

Retourneren

Hopelijk ben je heel tevreden met je aankoop. Mocht de bestelling echter niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het het artikel retourneren. 

Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht). Graag ontvangen wij binnen 14 dagen bericht indien je een artikel wilt retourneren. Dat kun je doen middels een mail naar info@ry-acting.nl onder vermelding van ordernummer en klantnaam of door het invullen en opsturen van het formulier voor herroeping. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven, maar feedback is wel heel erg welkome.

Na bevestiging kun je het artikel retour sturen. Je hebt nog 14 dagen om het pakket te verzenden. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant, alsmede het risico m.b.t. vermissing en beschadiging tijdens verzending. De kosten van het verzenden van een pakket bedraagt voor een brievenbuspakketje € 4,- en voor een regulier pakket € 6,75. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Na ontvangst van het geretourneerde product zal het bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het volledige aankoopbedrag terug betalen. In het geval je besluit een deel van de zending retour te sturen dan wordt alleen het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel vergoed (en dus geen verzendkosten). Retourneer je de volledige bestelling, dan zullen ook de verzendkosten van de originele bestelling vergoed worden.

Zijn er artikelen uitgesloten van retournering?

Op gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht niet van toepassing.

Retourneren is op eigen risico

In geval van het zoekraken of beschadigen van het artikel tijdens de retourzending is dit helaas voor jouw risico. Indien het artikel niet of beschadigd bij ons aankomt dan zullen wij geen geld terugstorten.

Een beschadigd of niet werkend product?

Heb je een product ontvangen wat beschadigd is of heb je een bestelling helemaal niet ontvangen? Meld dit dan direct per e-mail aan ons onder vermelding van je bestelnummer. We proberen dit product of je bestelling dan zo snel mogelijk nogmaals kosteloos naar je te verzenden. Indien een product niet meer voorradig is mag je desgewenst een ander product uitkiezen of zullen we het aankoopbedrag van het product terugbetalen.

Garantie

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Het bestelde product moet in alle redelijkheid voldoen aan dat wat jij ervan verwacht.  Als dat niet zo is willen wij dat graag weten! Samen met jou kijken we dan wat de beste oplossing is.

Klachten

Is er ondanks onze zorg toch iets niet naar wens? Laat het dan alsjeblieft weten via ons klachtenformulier. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie. Wij streven er naar een oplossing te vinden, bij voorkeur binnen 14 dagen. Niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).